+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Kurs Pracownik Biura Podróży

praca w biurze podróży

Kurs Pracownik Biura Podróży

 

Marzy Ci się praca w turystyce? Praca w biurze podróży to jest to, co chciałbyś robić? Szczególnie przed sezonem letnim biura podróży szukają nowych pracowników na stanowisko specjalista ds. turystyki, doradca, konsultant lub prezenter oferty turystycznej. 

Nie masz doświadczenia w pracy w turystyce? Nie martw się. Nauczymy Cię tego, co niezbędne w pracy w biurze podróży. Zapisz się na kurs, zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętności, aby Twoja praca w biurze podróży była efektywna. Kurs Pracownik Biura Podróży to:

  • praktyczna nauka zawodu
  • symulacje prezentacji i sprzedaży oferty turystycznej
  • wiedza na temat najpopularniejszych kierunków wakacyjnych
Adresaci

Kurs Pracownik Biura Podróży skierowany jest do osób, które chcą rozpocząć pracę w biurze podróży, lecz nie mają przygotowania turystycznego.

Cel

Celem Kursu Pracownik Biura Podróży jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku specjalista ds. turystyki, konsultant, doradca lub prezenter oferty turystycznej w biurze podróży.

Po ukończeniu Kursu Pracownik biura podróży będziesz:

  • wiedzieć, jak przeprowadzić proces sprzedaży imprezy turystycznej,
  • opisywać standardy obsługi bezpośredniej, telefonicznej i mailowej klienta biura podróży,
  • potrafić posługiwać się najpopularniejszym systemem rezerwacyjnym MerlinX,
  • opisywać dobre praktyki dotyczące obsługi posprzedażowej klienta biura podróży.
  • posiadać kompetencje pomocne przy znalezieniu zatrudnienia w biurze podróży.
Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia kursu Pracownik biura podróży będziesz:

  • wymieniać dobre praktyki dotyczące obsługi (bezpośredniej, telefonicznej i on-line) klienta biura podróży,
  • podawać motywację klientów do zakupu imprez turystycznych,
  • rozróżniać typy komunikacji klienta i przedstawiać zasady komunikacji dopasowane do typu klienta,
  • opisywać etapy procesu sprzedaży imprez turystycznych,
  • wyjaśniać ważność analizy potrzeb w procesie sprzedaży i podawać przykłady pytań stosowanych na tym etapie sprzedaży,
  • opisywać sposób prezentacji oferty uwzględniający potrzeby klientów,
  • podawać sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów i obrony ceny imprezy turystycznej,
  • charakteryzować etap finalizacji sprzedaży,
  • tłumaczyć metodę cross-sellingu i wymieniać sposoby jej zastosowania w biurze podróży,
  • opisywać dobre praktyki dotyczące obsługi posprzedażowej klienta biura podróży.
Program

Stawiamy na praktykę. Sprawdź program Kursu Pracownik Biura Podróży.

Trener

Kurs pracownik biura podróży prowadzi doświadczony trener turystyki.

Termin i miejsce

Sprawdź termin i miejsce Kursu Pracownik Biura Podróży