fbpx
+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Współczesna turystyka miejska

Kurs dla przewodników

Szukasz nowych sposobów zwiedzania miasta? Chcesz bardziej dopasować ofertę zwiedzania do oczekiwań Twoich turystów? Chcesz poznać nowe metody pokazywania przestrzeni miejskiej? To szkolenie jest dla Ciebie.

  • poznasz nowe, praktyczne i logiczne metody budowania i wdrażania produktów turystyki miejskiej,
  • udoskonalisz praktyczne umiejętności związane z przewodnictwem miejskim nowego typu (np. Urban Adventures),
  • zobaczysz różnicę między klientem a ambasadorem Twojej marki,
  • zwiększysz efektywność swojej pracy oraz zadowolenie z jej wykonywania.
Grupa docelowa

Szkolenie „Współczesna turystyka miejska” skierowane jest do przewodników miejskich, którzy chcą doskonalić swój warsztat zawodowy poprzez poznanie współczesnych trendów i standardów pracy z klientem w przestrzeni miejskiej, są otwarci na nowe rozwiązania i propozycje, oczekują gotowych, praktycznych i łatwych do zastosowania w życiu codziennym rozwiązań i odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Szkolenie „Współczesna turystyka miejska” skierowane jest też do pracowników biur podróży, którzy przygotowują programy zwiedzania przestrzeni miejskich i chcą poznać nowe sposoby tworzenia nowoczesnych produktów turystycznych.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia „Współczesna turystyka miejska” jest zapoznanie Uczestników z oczekiwaniami współczesnych, wymagających turystów z nowymi formami turystyki w mieście (turystyka kulinarna, gra miejska, pop-up tours, programy zaangażowane in focus).

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • charakteryzować zmiany popytu usług turystycznych związanych ze zwiedzaniem miasta,
  • znać sposoby opracowania nowoczesnych programów zwiedzania,
  • wiedzieć, jak przy projektowaniu i realizowaniu zwiedzania stosować zasady turystyki zrównoważonej,
  • prowadzić imprezę turystyczną w mieście według najnowszych metod i technik zwiedzania.
Ramowy program usługi

1. Współczesna turystyka, współczesny turysta

  • Jakie są oczekiwania współczesnego turysty, skąd czerpie wiedzę przed przybyciem do miasta?
  • Dlaczego „zwykłe” zwiedzanie już nie wystarcza i co zrobić, by dopasować ofertę do wymagań rynku?

2. Budowanie nowoczesnych produktów turystyki miejskiej

  • Jakie są globalne trendy w turystyce miejskiej, jak się do nich dopasować?
  • Jak pokazać najważniejsze zabytki swojego miasta inaczej niż wszyscy?
  • Jak zaangażować turystę i sprawić, by pobyt w naszym mieście stał się dla niego niezapomnianą przygodą?

3. Nowy produkt turystyki miejskiej - warsztat praktyczny

  • Jak wykorzystać potencjał miasta do wytyczenia nowych produktów i trendów?
  • Jak dopasować pomysł do przyjętej filozofii turystyki zrównoważonej?
  • Jak przygotować przewodników do oprowadzania w nowym stylu?
  • Jak promować nowe produkty turystyki miejskiej?

4. Co zrobić, by nasz turysta stał się naszym fanem?

  • Jak pracować z turystą na każdym etapie znajomości (przed imprezą, w trakcie, po jej zakończeniu)?
  • Dlaczego feedback jest taki ważny i jak najlepiej o niego prosić?
  • Jak zmienić turystę w ambasadora marki?
Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia „Współczesna turystyka miejska” będziesz:

  • podawać sposoby dopasowania oferty zwiedzania miasta do wymogów klienta,
  • opisywać zasady projektowania i wdrażania nowoczesnego produktu turystyki miejskiej,
  • podawać metody monitorowania funkcjonowania na rynku produktu turystyki miejskiej,
  • charakteryzować sposób świadczenia usług przewodnickich w odniesieniu do nowoczesnej turystyki miejskiej,
  • wymieniać sposoby promocji produktu turystyki miejskiej.
Trener

Szkolenie „Współczesna turystyka miejska” prowadzi trener z doświadczeniem w tworzeniu kampanii e-marketingowych dla branży turystycznej.

Termin i miejsce