+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Techniki sprzedaży w biurze podróży

Kurs dla biura podróży

Kurs dla biura podróży

Techniki Sprzedaży

 

Klienci wchodzą do biura podróży, biorą katalogi... i tyle ich widziałeś. Zdobądź narzędzia do generowania wzrostu sprzedaży imprez turystycznych.

  • poznasz standardy obsługi klienta w biurze podróży,
  • zagłębisz się w psychologię klienta, aby móc lepiej się z nim komunikować i trafniej prezentować ofertę,
    zapoznasz się z efektywnym procesem sprzedaży,
  • zrozumiesz ważność obsługi posprzedażowej w budowaniu relacji z klientem.
Grupa docelowa

Szkolenia turystyczne Techniki sprzedaży w biurze podróży skierowane są do stacjonarnych pracowników biur podróży pracujących na stanowisku konsultanta/doradcy podróży, których głównym zadaniem jest sprzedaż imprez turystycznych – własnych lub agencyjnych.

Szkolenie Techniki sprzedaży w biurze podróży skierowane jest do osób, które mają już podstawowe doświadczenie zawodowe związane z pracą na w/w stanowisku i chcą doskonalić swoje kompetencje zawodowe.

Cel edukacyjny

Szkolenia turystyczne Techniki sprzedaży w biurze podróży mają na celu doskonalenie standardów obsługi klienta biura podróży i wzrost umiejętności sprzedażowych pracowników będących konsultantami/doradcami podróży, sprzedających oferty własne lub agencyjne.

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • mieć wiedzę dotyczącą standardów obsługi bezpośredniej, telefonicznej i on line klienta biura podróży;
  • znać typy komunikacji klienta i potrafi dopasować swój sposób komunikacji do typu komunikacji klienta;
  • wiedzieć, jak prowadzić proces sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem etapu analizy potrzeb klienta i prezentacji oferty;
  • mieć większą świadomość ważności obsługi posprzedażowej klienta biura podróży i podawać przykłady działań posprzedażowych;
  • potrafić ocenić swoje kompetencje zawodowe i identyfikować obszary do rozwoju.
Ramowy program

1. Standardy obsługi klienta biura podróży

  • Obsługa bezpośrednia
  • Obsługa telefoniczna
  • Obsługa on line

2. Psychologia klienta biura podróży

  • Motywacja do zakupu imprezy turystycznej
  • Model typów komunikacyjnych
  • Dobór argumentacji do typu komunikacji klienta

3. Techniki sprzedaży

  • Nawiązanie kontaktu
  • Analiza potrzeb
  • Prezentacja oferty
  • Obrona ceny
  • Finalizacja sprzedaży
  • Cross-selling

4. Obsługa posprzedażowa

  • Kontakt z klientem przed wyjazdem
  • Kontakt z klientem po wyjeździe
Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia Techniki sprzedaży w biurze podróży będziesz:

  • wymieniać dobre praktyki dotyczące obsługi (bezpośredniej, telefonicznej i on-line) klienta biura podróży;
  • podawać motywację klientów do zakupu imprez turystycznych;
  • rozróżniać typy komunikacji klienta i przedstawiać zasady komunikacji dopasowane do typu klienta;
  • opisywać etapy procesu sprzedaży imprez turystycznych;
  • wyjaśniać ważność analizy potrzeb w procesie sprzedaży i podawać przykłady pytań stosowanych na tym etapie sprzedaży;
  • opisywać sposób prezentacji oferty uwzględniający potrzeby klientów;
  • podawać sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów i obrony ceny imprezy turystycznej;
  • charakteryzować etap finalizacji sprzedaży;
  • tłumaczyć metodę cross-sellingu i wymieniać sposoby jej zastosowania w biurze podróży;
  • opisywać dobre praktyki dotyczące obsługi posprzedażowej klienta biura podróży.
Trener

Kurs dla biura podróży Techniki sprzedaży poprowadzi doświadczony trener posiadający wieloletnie doświadczenie w pracy w biurze podróży.

Termin i miejsce
𝐉𝐞ż𝐞𝐥𝐢 𝐣𝐞𝐬𝐭𝐞ś 𝐳𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐞𝐬𝐨𝐰𝐚𝐧𝐲 𝐭𝐲𝐦 𝐤𝐮𝐫𝐬𝐞𝐦, 𝐳𝐨𝐬𝐭𝐚𝐰 𝐧𝐚𝐦 𝐬𝐰ó𝐣 𝐞𝐦𝐚𝐢𝐥. 𝐏𝐨𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐮𝐣𝐞𝐦𝐲 𝐂𝐢ę 𝐨 𝐤𝐨𝐥𝐞𝐣𝐧𝐲𝐜𝐡 𝐞𝐝𝐲𝐜𝐣𝐚𝐜𝐡 𝐬𝐳𝐤𝐨𝐥𝐞𝐧𝐢𝐚.