+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Rezydent biura podróży ONLINE

Wyobraź sobie: latem mieszkasz w Grecji, Hiszpanii, Chorwacji lub innym atrakcyjnie turystycznym miejscu; zimą lecisz do Meksyku, Kenii, Tajlandii lub innego egzotycznego kraju. A tam opiekujesz się turystami, którzy spędzają w tym miejscu swoje wakacje. Jesteś rezydentem turystycznym! To praca dla ludzi ciekawych świata; osób, które szukają sezonowej lub całorocznej pracy w turystyce.

Adresaci:

Kurs skierowany jest do osób, które chciałyby wykonywać zawód rezydenta turystycznego.

Zajęcia:

Uczestnicy biorą udział w zajęciach z zastosowaniem learningu. Dzięki temu kursanci w dowolnym miejscu i czasie zapoznają się z treściami merytorycznymi związanymi z wykonywaniem zawodu Rezydenta Turystycznego.

Korzyści:

  • on line (7 modułów szkoleniowych, dostęp przez 24/7 przez 6 miesięcy)
  • egzamin wewnętrzny
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki
Bloki szkoleniowe 7
Zajęcia on-line
Egzamin tak
Cena 199.00 zł

1. Przygotowanie

  • Jak wygląda proces rekrutacji rezydentów biur podróży (najczęściej wymagane dokumenty aplikacyjne, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i przykładowe pytania, najczęściej popełniane błędy – na co zwracają uwagę rekruterzy).
  • Jak przygotować się do wyjazdu (odprawa w biurze podróży, materiały firmowe i prywatne, termin i miejsce wyjazdu).
  • Jak będą wyglądać Twoje warunki pracy (zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, transport).
  • Co powinieneś zrobić przed przylotem pierwszej grupy (rekonesans, spotkanie ze współpracownikami tj. kontrahentem, hotelarzami, wyposażenie hoteli w tablice informacyjne i informatory).

2. Serwis lotniskowy przylotowy

  • Jakie są standardy dotyczące stroju i wyglądu rezydenta (umundurowanie, wskazówki dotyczące uczesania, makijażu i biżuterii).
  • Jakie dokumenty są niezbędne przy przyjęciu grupy (listy przylotowe – co zawierają, jak je czytać i interpretować).
  • Jakie sytuacje zdarzają się na lotnisku przy przyjęciu grupy i jak się wówczas zachować (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej).
  • Jak powitać grupę (komunikat w autokarze, co powinien zawierać, jak go przekazać).
  • Jakie materiały są pomocne podczas serwisu lotniskowego przylotowego (koperty powitalne, oznaczenia autobusów).
  • Jak wygląda transfer grupy do hoteli z lub bez udziału rezydenta (wytyczne dotyczące obu sytuacji).

3. Serwis hotelowy

  • Jak przygotować hotele na przyjęcie turystów? (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków niestandardowych, tablice informacyjne, informatory biura podróży).
  • Jak zakwaterować grupę? (typy pokoi, prośby/życzenia).
  • Jak postąpić w przypadku zgłaszanych reklamacji? (procedura reklamacyjna, schemat postępowania).

4. Spotkanie informacyjne

  • Jak wygląda spotkanie informacyjne? (grafik, struktura).
  • Jak sprzedać wycieczki fakultatywne? (techniki sprzedaży).
  • Jak występować publicznie? (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa, socjotechnika).

5. Trudne sytuacje i zdarzenia losowe

  • Jak wygląda organizacja pomocy medycznej? (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania).
  • Jak skorzystać z pomocy konsularnej? (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki).

6. Serwis lotniskowy wylotowy

  • Jak zorganizować transfery na lotnisko? (grafik, transfer z lub bez udziału rezydenta).
  • Jakie dokumenty są niezbędne przy wylocie grupy (listy wylotowe, co zawierają, jak je czytać i interpretować).
  • Jak wygląda procedura odprawy (check-in, bagaż, security, gate).
  • Jak postąpić w przypadku opóźnienia samolotu (schemat postępowania, świadczenia należne pasażerom).

7. Zakończenie sezonu

  • Jak wygląda rozliczenie z biurem podróży (dokumenty, druki).
  • Jak wygląda życie rezydenta po sezonie ;).

Zaproś znajomych

Podobne szkolenia

Baza wiedzy

Przewodnik po zawodach

O nas

Kadry Turystyki Sp. z o.o. to firma szkoleniowa specjalizująca się w kursach i szkoleniach dla branży turystyczno-hotelarskiej. Nasze kursy i szkolenia objęte są patronatem Polskiej Izby Turystyki.

Podmiot wpisany do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000561311.

Socialmedia

Kontakt

Kadry Turystyki Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 47/47
01-210 Warszawa

biuro@kadryturystyki.pl
+48 512 703 400

REGON: 361697889
NIP: 5272738159