+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Rezydent biura podróży

Wyobraź sobie: latem mieszkasz w Grecji, Hiszpanii, Chorwacji lub innym atrakcyjnie turystycznym miejscu; zimą lecisz do Meksyku, Kenii, Tajlandii lub innego egzotycznego kraju. A tam opiekujesz się turystami, którzy spędzają w tym miejscu swoje wakacje. Jesteś rezydentem turystycznym! To praca dla ludzi ciekawych świata; osób, które szukają sezonowej lub całorocznej pracy w turystyce.

Adresaci:

Kurs skierowany jest do osób, które chciałyby wykonywać zawód rezydenta turystycznego.

Zajęcia:

Uczestnicy biorą udział w zajęciach z zastosowaniem metody blended learningu. Metoda łączy zajęcia stacjonarne i on line. Dzięki temu kursanci w dowolnym miejscu i czasie zapoznają się z treściami merytorycznymi zawartymi w e-learningu, a 2-dniowe warsztaty stacjonarne przeznaczone są do ćwiczenia umiejętności praktycznych (studia przypadków, prezentacje, nagrania video, symulacja realnych zdarzeń itd.). Metoda blended learningu daje oszczędność czasu oraz obniża koszty związane z udziałem w szkoleniu.

Korzyści:

  • praktyczna nauka zawodu
  • zajęcia prowadzone przez autora „Kompendium Rezydenta Biura Podróży”
  • zajęcia stacjonarne (2-dniowe warsztaty) i on line (7 modułów szkoleniowych, dostęp przez 24/7 przez 6 miesięcy)
  • poznanie technik sprzedaży
  • egzamin wewnętrzny
  • przygotowanie do egzaminu branżowego w Polskiej Izbie Turystyki
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki
Bloki szkoleniowe 7
Dni 2
Godzin 18
Zajęcia on-line./stac.
Egzamin tak
Cena od 799.00 zł

1. Przygotowanie

  • Jak wygląda proces rekrutacji rezydentów biur podróży (najczęściej wymagane dokumenty aplikacyjne, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej i przykładowe pytania, najczęściej popełniane błędy – na co zwracają uwagę rekruterzy).
  • Jak przygotować się do wyjazdu (odprawa w biurze podróży, materiały firmowe i prywatne, termin i miejsce wyjazdu).
  • Jak będą wyglądać Twoje warunki pracy (zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, transport).
  • Co powinieneś zrobić przed przylotem pierwszej grupy (rekonesans, spotkanie ze współpracownikami tj. kontrahentem, hotelarzami, wyposażenie hoteli w tablice informacyjne i informatory).

2. Serwis lotniskowy przylotowy

  • Jakie są standardy dotyczące stroju i wyglądu rezydenta (umundurowanie, wskazówki dotyczące uczesania, makijażu i biżuterii).
  • Jakie dokumenty są niezbędne przy przyjęciu grupy (listy przylotowe – co zawierają, jak je czytać i interpretować).
  • Jakie sytuacje zdarzają się na lotnisku przy przyjęciu grupy i jak się wówczas zachować (zaginiony bagaż, zniszczony bagaż, overbooking, brak klienta na liście przylotowej).
  • Jak powitać grupę (komunikat w autokarze, co powinien zawierać, jak go przekazać).
  • Jakie materiały są pomocne podczas serwisu lotniskowego przylotowego (koperty powitalne, oznaczenia autobusów).
  • Jak wygląda transfer grupy do hoteli z lub bez udziału rezydenta (wytyczne dotyczące obu sytuacji).

3. Serwis hotelowy

  • Jak przygotować hotele na przyjęcie turystów? (listy zakwaterowania, zamówienie posiłków niestandardowych, tablice informacyjne, informatory biura podróży).
  • Jak zakwaterować grupę? (typy pokoi, prośby/życzenia).
  • Jak postąpić w przypadku zgłaszanych reklamacji? (procedura reklamacyjna, schemat postępowania).

4. Spotkanie informacyjne

  • Jak wygląda spotkanie informacyjne? (grafik, struktura).
  • Jak sprzedać wycieczki fakultatywne? (techniki sprzedaży).
  • Jak występować publicznie? (autoprezentacja, mowa ciała, poprawność językowa, socjotechnika).

5. Trudne sytuacje i zdarzenia losowe

  • Jak wygląda organizacja pomocy medycznej? (rodzaje ubezpieczeń, schemat postępowania).
  • Jak skorzystać z pomocy konsularnej? (pobyt w szpitalu lub śmierć człowieka, zagubienie dokumentów, kradzież gotówki).

6. Serwis lotniskowy wylotowy

  • Jak zorganizować transfery na lotnisko? (grafik, transfer z lub bez udziału rezydenta).
  • Jakie dokumenty są niezbędne przy wylocie grupy (listy wylotowe, co zawierają, jak je czytać i interpretować).
  • Jak wygląda procedura odprawy (check-in, bagaż, security, gate).
  • Jak postąpić w przypadku opóźnienia samolotu (schemat postępowania, świadczenia należne pasażerom).

7. Zakończenie sezonu

  • Jak wygląda rozliczenie z biurem podróży (dokumenty, druki).
  • Jak wygląda życie rezydenta po sezonie ;).

Cena za szkolenie:

  • 799 zł przy zapisie wcześniej niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia
  • 999 zł przy zapisie później niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia

Cena zawiera:

  • 18 godzin zajęć zgodnych z programem szkolenia
  • dostęp do platformy e-learningowej
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki

Cena nie zawiera:

  • ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia i wydatków osobistych
  • „Kompendium Rezydenta Biura Podróży” (dla chętnych, 39 zł)
  • opłaty egzaminacyjnej w Polskiej Izbie Turystyki (dla chętnych, 299 zł)

Możliwość płatności w ratach!

  • I rata – 199 zł (przy zapisie)
  • II rata – 300 zł/400 zł (do 10 dni przed rozpoczeciem szkolenia)
  • III rata – 300 zł/400 zł (do dnia rozpoczęcia zajęć)

Możliwość ubiegania się o finansowanie szkolenia

Jesteś osobą bezrobotną zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy. Szukasz nowego zajęcia, chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i pracować w ciekawym zawodzie. Pomożemy Ci w tym!

Kadry Turystyki Sp. z o.o. współpracuje z Urzędami Pracy na terenie całej Polski! Oto kilka kroków które powinieneś wykonać:

  • udaj się do swojego Urzędu Pracy do działu szkoleń
  • wskaż naszą placówkę szkolącą. Podaj nasz adres: Kadry Turystyki Sp. z o.o. oraz numer z Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.14/00341/2015
  • pobierz w urzędzie wniosek o szkolenie indywidualne i dostarcz go do naszego biura, koordynator wypełni go zgodnie z wymogami Twojego urzędu
  • zanieś wypełniony wniosek do PUP
  • oczekuj na decyzje

Wszelkie pytania na temat sfinansowania kursu przez PUP prosimy kierować na maila biuro@kadryturystyki.pl lub telefonicznie pod numerem 512 703 400

Zapisz się

Zaproś znajomych

Podobne szkolenia

Baza wiedzy

Przewodnik po zawodach

O nas

Kadry Turystyki Sp. z o.o. to firma szkoleniowa specjalizująca się w kursach i szkoleniach dla branży turystyczno-hotelarskiej. Nasze kursy i szkolenia objęte są patronatem Polskiej Izby Turystyki.

Podmiot wpisany do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000561311.

Socialmedia

Kontakt

Kadry Turystyki Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 47/47
01-210 Warszawa

biuro@kadryturystyki.pl
+48 512 703 400

REGON: 361697889
NIP: 5272738159

Kadry Turystyki Sp. z o.o. współpracuje z Instytutem Badań Edukacyjnych przy realizacji projektu „Wspieranie realizacji I etapu wdrażania Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji na poziomie administracji centralnej oraz instytucji nadających kwalifikacje i zapewniających jakość nadawania kwalifikacji” realizowanego przez Instytut w ramach PO WER, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.