+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Pakietowanie dynamiczne

Klienci wchodzą do biura, biorą katalogi i… tyle ich widziałeś. Jako „tajemniczy klient” odwiedziliśmy kilkanaście biur podróży/agencji turystycznych i sprawdziliśmy, jak wygląda u nich wygląda obsługa klienta i proces sprzedaży. Na tej podstawie opracowaliśmy nasz program szkolenia, który eliminuje negatywne wzorce i wprowadza techniki prowadzące do wzrostu sprzedaży oferowanych imprez turystycznych.

Adresaci:

Kurs dla pracowników biur podróży chcących zwiększyć efektywność sprzedaży.

Zajęcia:

Zajęcia pozwalają zdobyć wiedzę oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży.

Korzyści:

  • zajęcia stacjonarne
  • poznanie lub doskonalenie technik sprzedaży,
  • wypracowanie dobrych praktyk obsługi klienta,
  • udział w badaniu „tajemniczy klient”,
  • egzamin wewnętrzny
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki
Bloki szkoleniowe 7
Dni 1
Godzin 9
Zajęcia stacjonarne
Egzamin tak
Cena od 499.00 zł

1. Kompetencje dobrego sprzedawcy produktu turystycznego

  • Wiedza
  • Umiejętności
  • Postawy/zachowanie

2. Nawiązanie kontaktu

  • Pierwsze wrażenie (zasada 3 x 15)
  • Bariery w komunikacji

3. Analiza potrzeb

  • Pytania otwarte/zamknięte
  • Pytania pozytywne/negatywne
  • Aktywne słuchanie
  • Technika parafrazy

4. Prezentacja oferty

  • Zasada P-C-K (potrzeba – cecha – korzyść)
  • Ilość ofert
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Typy sensoryczne człowieka
  • Wstępna finalizacja

5. Obiekcje klienta

  • Kreatywna reakcja na obiekcje klienta
  • Techniki obrony ceny
  • Sposoby domykania sprzedaży

6. Finalizacja

  • Pytanie wprost
  • Ostrzeżenie
  • Alternatywna
  • Podsumowanie

7. Obsługa posprzedażowa

  • Kontakt przed wyjazdem
  • Klient na miejscu
  • Utrzymanie relacji po powrocie

Cena za szkolenie:

  • 499 zł przy zapisie wcześniej niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia
  • 799 zł przy zapisie później niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia

Cena zawiera:

  • 9 godzin zajęć zgodnych z programem szkolenia
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki

Cena nie zawiera:

  • ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia i wydatków osobistych

Możliwość płatności w ratach!

  • I rata – 199 zł (przy zapisie)
  • II rata – 150 zł/300 zł (do 10 dni przed rozpoczeciem szkolenia)
  • III rata – 150 zł/300 zł (do dnia rozpoczęcia zajęć)

Możliwość ubiegania się o finansowanie szkolenia

Jesteś osobą bezrobotną zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy. Szukasz nowego zajęcia, chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i pracować w ciekawym zawodzie. Pomożemy Ci w tym!

Kadry Turystyki Sp. z o.o. współpracuje z Urzędami Pracy na terenie całej Polski! Oto kilka kroków które powinieneś wykonać:

  • udaj się do swojego Urzędu Pracy do działu szkoleń
  • wskaż naszą placówkę szkolącą. Podaj nasz adres: Kadry Turystyki Sp. z o.o. oraz numer z Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.14/00341/2015
  • pobierz w urzędzie wniosek o szkolenie indywidualne i dostarcz go do naszego biura, koordynator wypełni go zgodnie z wymogami Twojego urzędu
  • zanieś wypełniony wniosek do PUP
  • oczekuj na decyzje

Wszelkie pytania na temat sfinansowania kursu przez PUP prosimy kierować na maila biuro@kadryturystyki.pl lub telefonicznie pod numerem 512 703 400

Zapisz się

Zaproś znajomych

Podobne szkolenia

Baza wiedzy

Przewodnik po zawodach

O nas

Kadry Turystyki Sp. z o.o. to firma szkoleniowa specjalizująca się w kursach i szkoleniach dla branży turystyczno-hotelarskiej. Nasze kursy i szkolenia objęte są patronatem Polskiej Izby Turystyki.

Podmiot wpisany do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000561311.

Socialmedia

Kontakt

Kadry Turystyki Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 47/47
01-210 Warszawa

biuro@kadryturystyki.pl
+48 512 703 400

REGON: 361697889
NIP: 5272738159