+48 512 703 400 biuro@kadryturystyki.pl

Pilot incentive travel

Pilot grupy incentive to specyficzna rola. Obsługa grup obszaru B2B uważana jest za najtrudniejszą i wymagającą najszerszego wachlarza kwalifikacji i umiejętności. Prócz doświadczenia od pilota incentive oczekuje się doskonałej znajomości języka obcego ale i wiedzy dotyczącej logistyki, koordynacji oraz relacji biznesowych.

Adresaci:

Szkolenie kierowane jest do osób, pragnących rozwijać swoje kwalifikacje i poszerzać wiedzę na temat technik pilotażu ze szczególnym uwzględnieniem incentive travel.

Zajęcia:

Zajęcia przygotowują do pracy z klientem korporacyjnym.

Korzyści:

  • zajęcia stacjonarne
  • zapoznanie ze specyfiką obsługi rynku podróży incentive
  • nabycie wiedzy z zakresu wybranych technik obsługi grup incentive travel
  • szkolenie prowadzone przez praktyka z 12 letnim doświadczeniem w obsłudze grup incentive
  • dla wybranych referencje pomagające start na rynku incentive
  • egzamin wewnętrzny
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki
Bloki szkoleniowe 5
Dni 1
Godzin 9
Zajęcia stacjonarne
Egzamin tak
Cena od 499.00 zł

1. Specyfika podróży incentive i rola pilota

2. Rekrutacja i spotkanie z klientem

3. Praca z grupą – Od meeting point do lost&found

4. Etyka pracy

5. Warsztat interaktywny – case studies

Cena za szkolenie:

  • 499 zł przy zapisie wcześniej niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia
  • 799 zł przy zapisie później niż 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia

Cena zawiera:

  • 9 godzin zajęć zgodnych z programem szkolenia
  • dyplom (2 wersje językowe: polska i angielska) ukończenia szkolenia pod Patronatem Polskiej Izby Turystyki

Cena nie zawiera:

  • ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia i wydatków osobistych

Możliwość płatności w ratach!

  • I rata – 199 zł (przy zapisie)
  • II rata – 150 zł/300 zł (do 10 dni przed rozpoczeciem szkolenia)
  • III rata – 150 zł/300 zł (do dnia rozpoczęcia zajęć)

Możliwość ubiegania się o finansowanie szkolenia

Jesteś osobą bezrobotną zarejestrowaną w Powiatowym Urzędzie Pracy. Szukasz nowego zajęcia, chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i pracować w ciekawym zawodzie. Pomożemy Ci w tym!

Kadry Turystyki Sp. z o.o. współpracuje z Urzędami Pracy na terenie całej Polski! Oto kilka kroków które powinieneś wykonać:

  • udaj się do swojego Urzędu Pracy do działu szkoleń
  • wskaż naszą placówkę szkolącą. Podaj nasz adres: Kadry Turystyki Sp. z o.o. oraz numer z Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.14/00341/2015
  • pobierz w urzędzie wniosek o szkolenie indywidualne i dostarcz go do naszego biura, koordynator wypełni go zgodnie z wymogami Twojego urzędu
  • zanieś wypełniony wniosek do PUP
  • oczekuj na decyzje

Wszelkie pytania na temat sfinansowania kursu przez PUP prosimy kierować na maila biuro@kadryturystyki.pl lub telefonicznie pod numerem 512 703 400

Zapisz się

Zaproś znajomych

Podobne szkolenia

Baza wiedzy

Przewodnik po zawodach

O nas

Kadry Turystyki Sp. z o.o. to firma szkoleniowa specjalizująca się w kursach i szkoleniach dla branży turystyczno-hotelarskiej. Nasze kursy i szkolenia objęte są patronatem Polskiej Izby Turystyki.

Podmiot wpisany do Rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000561311.

Socialmedia

Kontakt

Kadry Turystyki Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 47/47
01-210 Warszawa

biuro@kadryturystyki.pl
+48 512 703 400

REGON: 361697889
NIP: 5272738159